Nova sessió informativa. Com obtenir el certificat digital de representant d'entitat? Coneixes les notificacions electròniques?

L’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme, de l’Ajuntament de Mataró, organitza una sessió informativa per a conèixer com demanar el certificat digital de representant d'entitat, indispensable per a realitzar tràmits administratius en l'actualitat.

El certificat digital permet al seu titular:

•  Identificar-se eficaçment en línia
•  Signar documents amb validesa legal
•  Assegurar que la seva identitat no és suplantada
•  Protegir la informació tramesa
•  Garantir la integritat de la comunicació entre ambdues parts

Per altra banda, en breu l'Ajuntament de Mataró extendrà la notificació electrònica a tots els seus procediments. A la sessió formativa es mostrarà el funcionament d'aquest sistema de recollida de notificacions.

Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre.

 Lloc: Centre Cívic Espai Gatassa (c. Monserrat Cuadrada, 1)

 Dates: dilluns 29 d'octubre de 2018

 Horari:  de 19 a 21 h

 Inscripcions: fins al 28 d'octubre de 2018

 

Per a més informació dirigiu-vos a l’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68.